W pierwszym tygodniu września 2025 r. w Szkole Podstawowej nr 4 zrealizowano projekt edukacyjno-integracyjny „Outdoorowe Starty”, których koordynatorem były pani Wiktoria Szwanka, Monika Hoffmann i Paulina Klak. Jego część składała się z aktywności plenerowych, których dokładny charakter (gry terenowe, zajęcia ruchowe, integracyjne) wskazuje na połączenie edukacji z aktywnością na świeżym powietrzu. Tego typu projekty rozwijają kompetencje społeczne, integrują uczniów oraz aktywizują ich. Aktywnie promują edukację i integrację przez zajęcia plenerowe.
„Outdoorowe Starty”, to inicjatywa promująca zdrowy styl życia i budowanie relacji między uczniami w otoczeniu przyrody i relacji w integracji uczniów w pierwszych dniach nowego roku szkolnego.
Włączyły się w te aktywności uczniowie klas specjalnych. To wspaniały czas i działania promującej budowanie więzi i relacji uczniów z niepełnosprawnościami.
Fotorelacja : https://photos.app.goo.gl/c2cJxSqEhwp1yiEYA